Klachtenregeling

Klachtenregeling

Heeft u een klacht? Blijf er niet mee rond lopen.


Het is belangrijk dat je je goed voelt bij je verloskundige. Zwanger zijn is al spannend genoeg. Om die reden doen we er alles aan om jou en je kindje goed te begeleiden. Zit je met vragen, twijfels of ergens ontevreden over? Vertel het ons dan.

Liefst zo snel mogelijk, maar óók als u er al een tijdje mee rondloopt. Dan praten we er samen over en proberen tot een passende oplossing te komen. Als we een misverstand uit de weg ruimen, jullie gerust kunnen stellen of op een manier gaan werken waar je je prettiger bij voelt houden wij hier graag rekening mee.

We maken graag een aparte afspraak om rustig de tijd te nemen om te praten. Als je het lastig vindt om het gesprek te voeren, mag je iemand die je vertrouwt meenemen naar dit gesprek.



Voel je niet de ruimte om je klacht bij ons kenbaar te maken, kom je er met ons niet uit, of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ: Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg. Zij zijn onpartijdig, werken onafhankelijk en helpen je graag verder met ondersteuning en advies. De klachtenfunctionaris zal ook bemiddelen bij het vinden van een oplossing.


De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar op alle werkdagen, via 088-0245123 van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur. Tevens kun je mailen naar klachtverloskunde@cbkz.nl.

Voor meer informatie kijk je op www.klachtverloskunde.nl.





Share by: